ZDALNA EDUKACJA UNIWERSYTECKA W CZASACH PANDEMII. WYZWANIA I REAKCJE. KOMUNIKAT Z BADAŃ SONDAŻOWYCH

do pobrania/download

Anna Karwińska

Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Marcin Karwiński

Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

doi: 10.7366/KIR.2019.7.13

LITERATURA / REFERENCES

  1. Leary, M. (2001). Wywieranie wrażenia na innych. O sztuce autoprezentacji. Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.
  2. Skrzypek, J.T., Stanisławska-Mischke, A.K., Lenczowska, M., Powroźnik, A., Rejkowicz, J. (2010). E-learning a tradycyjnie zarządzany uniwersytet – doświadczenia Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. W: M. Dąbrowski, M. Zając (red.), E-learning w szkolnictwie wyższym – potencjał i wykorzystanie (s. 211–220). Warszawa: Fundacja Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych.

SUGEROWANE CYTOWANIE / SUGGESTED CITATION

Karwińska A., Karwiński M. (2019), Zdalna edukacja uniwersytecka w czasach pandemii. Wyzwania i reakcje. Komunikat z badań sondażowych, Kultura i Rozwój, nr 7, s. 215-243.